ترفند

ترفند موبایل و کامپیوتر .....

ترفند

ترفند موبایل و کامپیوتر .....

ارسال بلوتوث بدون اجازه

اول شروع به سرچ میکنید.
بعد از پیدا کردن گوشی مورد نظر روش کلیک میکنید
یه صفحه براتون باز میشه که رمز میخواد . یه رمز بهش بدید مثلا(۱۲۳۴۵)و او کی کنید .این پنجره در گوشی دوستتون هم باز میشه.اون هم باید همین رمزو بده
بعد از این کار گوشی شما به گوشی دوستتون (پیرد) میشه. و اسم گوشیش تو قسمت (پیرد دوایس )گوشی شما (اد) میشه.این عمل در هر دوگوشی اتفاق می افته.

هرکدوم از شما ها که می خواد طرف بدون اجازه بهش فایل بده میتونه در قسمت بلوتوث گوشیش ،در قسمت (پیرد دوایس) گوشی بعد از انتخاب اسم گوشی مورد نظر روی( اوپشنز) کلیک کنه و بعد (ست از اتوریزد)(قرار دادن به عنوان مجاز) رو انتخاب کنه.بعد از این کار یه پیام میده که یس بزنید . حالا دوباره بر میگردید به قسمت (پیرد دوایس) ولی با این تفاوت که روبروی اسم گوشی دوستتون یه عکس قفل مانند اومده که نشونه اینه ، دوستتون میتونه بدون اجازه شما به گوشی شما فایل بفرسته(این کار جون میده برای مسیج بازی تو دانشگاه( البته بدون افتادن پول روی قبض
در قسمت (اوپشنز) امکان این رو هم میده که شما اسم گوشی دوستتون رو تو گوشی خودتون عوض کنید و همیشه با این نام بشناسینش.

توجه : این کار رو  رو فقط با کسانی که بهشون اطمینان دارید انجام بدید .چون اگه گوشی طرف ویروس داشته باشه ، به گوشی شما هم انتقال پیدا میکنه.


نظرات 1 + ارسال نظر
fcdx 1391,08,22 ساعت 02:12 http://www.fcdx.ely.ir

8786506316گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.fcdx.ely.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد